logo right GR 1

Επιλέξτε τη γλώσσα σας

 

  1. Μετά την ολοκλήρωση της ηλεκτρονικής διαδικασίας εγγραφών, το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. διαβίβασε τα στοιχεία των αιτήσεων εγγραφών που υποβλήθηκαν από τους επιτυχόντες.
  2. Σε περίπτωση που δεν έχει καταστεί δυνατή η ηλεκτρονική εγγραφή εισακτέου για οιονδήποτε λόγο (π.χ. μη κατοχή Α.Μ.Κ.Α. ή αριθμού κινητού τηλεφώνου, ανωτέρα βία, σοβαρή ασθένεια, στράτευση ή απουσία στο εξωτερικό, θεομηνία ή άλλο σπουδαίο λόγο εξαιτίας του οποίου δεν κατέστη δυνατή η εμπρόθεσμη ηλεκτρονική εγγραφή), είναι δυνατή η εγγραφή μετά την πάροδο της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης, ύστερα από αίτηση του εισακτέου, στην οποία εκτίθενται οι λόγοι της καθυστέρησης.
    • Σε αυτήν την περίπτωση, η διαδικασία εγγραφής πραγματοποιείται με υποβολή της αίτησης απευθείας προς τη Γραμματεία του Τμήματος ή της Σχολής είτε με φυσική παρουσία, είτε με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων (π.χ. υποβολή της αίτησης μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή ειδικά σχεδιασμένης πλατφόρμας), είτε με ταχυδρομική αποστολή. Κατά τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων ή ταχυδρομικής αποστολής, για την ολοκλήρωση της εγγραφής απαιτείται η υποβολή υπεύθυνης δήλωσης του επιτυχόντος και αιτούντος την εγγραφή, η οποία εκδίδεται μέσω του ιστότοπου gov.gr ή φέρει φυσική υπογραφή με βεβαίωση του γνησίου αυτής, στην οποία θα δηλώνει ότι όλα τα στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά που υποβάλλει, είναι ακριβή και αληθή.
    • Η εν λόγω εκπρόθεσμη αίτηση εγγραφής υποβάλλεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την ημερομηνία λήξης της προθεσμίας υποβολής της ηλεκτρονικής αίτησης εγγραφής. Η εγγραφή ολοκληρώνεται ή μη, με αιτιολογημένη απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Τμήματος ή της Σχολής. Τυχόν επιτυχόντες, που δεν εγγράφηκαν ούτε με αυτή τη διαδικασία, χάνουν το ως άνω δικαίωμα εγγραφής.

 

Υπενθυμίζεται ότι πρέπει να έχετε στείλει ευκρινές αντίγραφο της αστυνομικής σας  ταυτότητας :

 

  • Είτε ηλεκτρονικά στο email του Τμήματος (Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.)
  • Είτε ταχυδρομικά, στη Διεύθυνση:

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΣΥΓΓΡΟΥ 136

Τ.Κ. 17671

ΤΜΗΜΑ …………………………………

 

 

  1. Απαραίτητη επόμενη διαδικασία για να έχετε πρόσβαση στις Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες, είναι η έκδοση Λογαριασμού Uregister
    • Ο κωδικός που θα έχει δοθεί από το σύστημα (ΟΝΟΜΑ ΧΡΗΣΤΗ) και ο κωδικός που θα ζητηθεί να εισάγετε εσείς (password), είναι οι τελικοί κωδικοί που θα χρησιμοποιήσετε για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
    • Από τον κωδικό του συστήματος (Όνομα Χρήστη) προκύπτει και ο Αριθμός Μητρώου, απαραίτητο στοιχείο για τη φοιτητική σας πορεία
      • Τα τέσσερα πρώτα ψηφία είναι ο Κωδικός του Τμήματος
      • Τα υπόλοιπα οκτώ ψηφία είναι ο Αριθμός Μητρώου σας
  1. Παροχή Ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (mail) στους προπτυχιακούς φοιτητές

Είναι απαραίτητη η ενεργοποίηση από τους προπτυχιακούς φοιτητές των λογαριασμών ηλεκτρονικού ταχυδρομείο το οποίο είναι της μορφής @edu.panteion.gr,  για την διευκόλυνση της πρόσβασης σε εκπαιδευτικές και διοικητικές υπηρεσίες (όπως ασύγχρονης και σύγχρονης τηλεκπαίδευσης, επικοινωνία με τις Γραμματείες κλπ)

  1. Με τη χρήση του Λογαριασμού Uregister, θα έχετε πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες
  • Έκδοση Ταυτότητας/Πάσο minedu.gov.gr
  • Δηλώσεις μαθημάτων/ Αποτελέσματα  sis.panteion.gr/unistudent
  • Επιλογή συγγραμμάτων  eudoxus.gr
  • Εγγραφή στην Πλατφόρμα Τηλεκπαίδευσης (e-class openeclass.panteion.gr
  • Ηλεκτρονική έκδοση πιστοποιητικών με ηλεκτρονική σφραγίδα  sis.panteion.gr/unistudent

ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ

  • Δηλώσεις Μαθημάτων: Ο φοιτητές εγγράφονται σε κάθε εξάμηνο δηλώνοντας ηλεκτρονικά τα μαθήματα που επιλέγουν στις ημερομηνίες που ορίζονται στο Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο. Η δήλωση μαθημάτων υποβάλλεται με τους περιορισμούς που ισχύουν για τα προαπαιτούμενα και για τα εξαρτώμενα μαθήματα. Οι φοιτητές που αμέλησαν ή δεν υπέβαλαν επιτυχώς ηλεκτρονική δήλωση μαθημάτων δεν γίνονται δεκτοί στις εξετάσεις του αντίστοιχου εξαμήνου ούτε της επαναληπτικής του Σεπτεμβρίου. Σε περίπτωση που ο φοιτητής προσέλθει και εξετασθεί, τότε ο βαθμός τού μη δηλωθέντος μαθήματος ακυρώνεται (άρθρο 46, Εσωτερικού Κανονισμού)
  • Ξένες Γλώσσες: Υποχρεωτική η επαρκής γνώση Αγγλικής, Γαλλικής, Γερμανικής ή Ιταλικής Γλώσσας, για τη λήψη του πτυχίου.
  • Ακαδημαϊκό Ημερολόγιο ακαδημαϊκού έτους 2023-2024
  • Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών (ΚΕΦΟΙ) Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.          
  • Παροχές
  • Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του πανεπιστημίου

 

παρακολουθείτε συχνά τις ανακοινώσεις του πανεπιστημίου,  καθώς και την Ιστοσελίδα του Τμημάτος για τη συνεχή ενημέρωσή σας

 

ΚΑΛΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΧΡΟΝΙΑ

Πιστοποιήσεις

Ruth Benedict

sertif

 

Πολιτική & Οδηγίες

Εικόνες

Επικοινωνήστε

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλ.: +30 210 920 1386, +30 210 920 1043
Email: polhist'@'panteion.gr

Τοποθεσία

Λεωφ. Συγγρού 136, 176 71 Καλλιθέα