logo right GR 1

Επιλέξτε τη γλώσσα σας

 

 

Οι επιτυχόντες των κατατακτηρίων εξετάσεων, προκειμένου να αποκτήσουν πρόσβαση στις ηλεκτρονικές εφαρμογές του Παν/μίου θα πρέπει:

 

  • να εκδώσουν τον προσωπικό τους κωδικό μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας https://uregister.panteion.gr, διαλέγοντας την επιλογή: εισάγετε κινητό τηλέφωνο και e-mail
    προσοχή: θα καταχωρήσετε τα στοιχεία που έχετε γράψει στην Αίτηση Αρχικής Εγγραφής.
  • να εκδώσουν Πανεπιστημιακό E-mail, linkοδηγιών: https://noc.panteion.gr/s/146-mail
  • να κάνουν εγγραφή στην εφαρμογή https://openeclass.panteion.gr για την παρακολούθηση των διαδικτυακών μαθημάτων και την συμμετοχή στις διαδικτυακές εξετάσεις
  • να εκδώσουν ακαδημαϊκή ταυτότητα στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία Απόκτησης Ακαδημαϊκής Ταυτότητας, ηλεκτρονική διεύθυνση: https://academicid.minedu.gov.gr

Οι αιτήσεις των φοιτητών/-τριών για την έκδοση ακαδημαϊκής ταυτότητας εγκρίνονται ηλεκτρονικά από τη Γραμματεία του Τμήματος και διαβιβάζονται κατόπιν στον ανάδοχο, για την εκτύπωση και διανομή τους στους δικαιούχους φοιτητές. Εάν η Γραμματεία διαπιστώσει ότι μια αίτηση περιλαμβάνει ελλιπή ή ανακριβή στοιχεία επιστρέφει την αίτηση με τις ανάλογες παρατηρήσεις προς τον φοιτητή, προκειμένου αυτός να την επανυποβάλλει. Οι ταυτότητες παραλαμβάνονται από το σημείο παράδοσης του αναδόχου που θα επιλέξει ο κάθε φοιτητής, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.

Η ακαδημαϊκή ταυτότητα έχει χρήση και φοιτητικού εισιτηρίου (paso)*, καθώς επίσης χρησιμοποιείται για την εξυπηρέτησή σας στην βιβλιοθήκη του Παν/μίου.

*(η ακαδημαϊκή ταυτότητα με ισχύ δελτίου ειδικού εισιτηρίου δεν παρέχεται σε φοιτητές που εγγράφονται στα Α.Ε.Ι. και είναι ήδη κάτοχοι πτυχίου Α.Ε.Ι., ανεξάρτητα από τον τρόπο εισαγωγής τους στο οικείο Τμήμα. Χορηγείται όμως σε φοιτητές που εγγράφονται μέσω κατατακτηρίων εξετάσεων ως κάτοχοι πτυχίων ανώτερων σχολών υπερδιετούς και διετούς κύκλου σπουδών αρμοδιότητας Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και άλλων Υπουργείων)

Σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής της ακαδημαϊκής ταυτότητας, η αίτηση επανεκτύπωσης θα γίνει μόνο από την Γραμματεία, με συν υποβολή από τον φοιτητή της σχετικής επίσημης βεβαίωσης απώλειας από Αστυνομικό Τμήμα. Στην περίπτωση αυτή ο φοιτητής επιβαρύνεται με το κόστος της επανεκτύπωσης της ταυτότητας.

Εφόσον διακοπεί ή απωλεσθεί η φοιτητική ιδιότητα, ο φοιτητής υποχρεούται να παραδώσει την ταυτότητα στην Γραμματεία, η οποία οφείλει να δηλώσει στο ηλεκτρονικό σύστημα την ακύρωση της ταυτότητας και να προχωρήσει σε καταστροφή της.

  • Να ζητήσουν ηλεκτρονικά Βεβαίωση Εγγραφής, Βεβαίωση για την Οικονομική Εφορία και Πιστοποιητικό Στρατολογίας από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φοιτητών του Παν/μίου, στέλνοντας τα στοιχεία τους: ΑΡΙΘΜΟ ΜΗΤΡΩΟΥ, ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑ, με Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Όσοι φοιτητές/τριες αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τους κωδικούς τους, δηλαδή δεν μπορούν να εισέλθουν στο σύστημα, μπορούν να στέλνουν e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση Αυτή η διεύθυνση Email προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., γράφοντας ονοματεπώνυμο, αριθμό μητρώου και μήνυμα σφάλματος-σύντομη περιγραφή.



 

Πιστοποιήσεις

Ruth Benedict

sertif

 

Πολιτική & Οδηγίες

Εικόνες

Επικοινωνήστε

Στοιχεία Επικοινωνίας

Τηλ.: +30 210 920 1386, +30 210 920 1043
Email: polhist'@'panteion.gr

Τοποθεσία

Λεωφ. Συγγρού 136, 176 71 Καλλιθέα